Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: -Ondra-, martin_100, Olda, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Odpovědět
Automen
Příspěvky: 4
Registrován: úte pro 04, 2012 5:43 pm

Řidič nadměrných nákladů

Příspěvek

...
Naposledy upravil(a) Automen dne sob srp 10, 2013 9:01 pm, celkem upraveno 1 x.
pát pro 07, 2012 6:48 pm

Uživatelský avatar
CErin
Příspěvky: 760
Registrován: pon lis 03, 2008 7:44 pm

Příspěvek

Ahoj, pokud myslíš českou legislativu, tak žádné zvláštní podmínky nejsou stanoveny. Řidič tedy musí vlastnit ŘP C+E, profesák, psycho atd. Samozřejmě existují i firmy, kde se nadrozměry vozí i na ŘP sk. C :). Ale těch moc není.

Pracovní doba, pokud myslíš v návaznosti na Nařízení 561, úplně stejné jako řidič C+E. Zvláštní vyjímky se neudělují. To samé jízda ve dvojce. Určitě je to v některých ohledech náročnější práce, tak je třeba hledat místa na přestávky dříve a zažil jsem případy, kdy se nějaké přetáhnutí povolených časů tolerovalo a toleruje, ale v zásadách přiměřenosti.

V praxi také nadměrové firmy samozřejmě raději přijmou někoho, kdo nemá mokrej řidičák a prokazatelně už má "něco odjeto". Je to ale individuální u každého zaměstnavatele. Doporučuji tedy dobře vybrat.
sob pro 08, 2012 1:14 am

Automen
Příspěvky: 4
Registrován: úte pro 04, 2012 5:43 pm

Příspěvek

...
Naposledy upravil(a) Automen dne sob srp 10, 2013 9:01 pm, celkem upraveno 1 x.
sob pro 08, 2012 8:14 pm

lukasV

Příspěvek

Vidis to medzi vynimkami v 561?
sob pro 08, 2012 9:00 pm

Gizmo_CZ
Příspěvky: 437
Registrován: pát pro 17, 2010 6:28 pm
Bydliště: Olomoucko (Hopi) :-)

Příspěvek

No on spíš myslel že nadrozměry se přepravují převážně v noci kdy je "nejmenší" provoz.
Je těžké býti debilem, konkurence je příliš vysoká...
ned pro 09, 2012 9:25 am

Uživatelský avatar
CErin
Příspěvky: 760
Registrován: pon lis 03, 2008 7:44 pm

Příspěvek

Bohužel, často mívám pocit, že nadrozměry spadly kamsi do škatulky běžných nákladních přeprav, které potkáváme. Trochu tomu nahrává i chování lidí okolo a tím teď nemyslím jen celej ten logistickej proces okolo.
Jinak je jistě snaha realizovat alespoň velké (a těžké :) ) akce v naplánovaném horizontu času, přes pevný harmonogram, noc, s asistenci policie a nedávat tak náhodě moc šancí.

Jinak znova opakuju, co se předpisů týče, žádná úprava neexistuje, mimo obecné roviny teorie - kde mají bejt šrafované desky umístěny, kam jaké světýlko svítit atd. Zkrátka technická vyhláška, či jak.

Ve zbytku se spoléhá na kvalitu velkých pánů za volantem, jak kdysi Globe říkal "skoro nadlidské bytosti"
ned pro 09, 2012 2:16 pm

rendos
Příspěvky: 414
Registrován: úte říj 25, 2011 1:12 pm
Bydliště: Kyjovsko

Příspěvek

Dřív se s tím nikdo nemazal,na vojně mě soudruzi v necelých 19 letech poslali s 85 tunama, bez doprovodu a v plném provozu ..... :wacko:
sob pro 15, 2012 9:49 pm

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti