Moderátoři: -Ondra-, martin_100, Olda, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Řidič nadměrných nákladů
...
Naposledy upravil(a) Automen dne sob srp 10, 2013 9:01 pm, celkem upraveno 1 x.
Ahoj, pokud myslíš českou legislativu, tak žádné zvláštní podmínky nejsou stanoveny. Řidič tedy musí vlastnit ŘP C+E, profesák, psycho atd. Samozřejmě existují i firmy, kde se nadrozměry vozí i na ŘP sk. C
. Ale těch moc není.
Pracovní doba, pokud myslíš v návaznosti na Nařízení 561, úplně stejné jako řidič C+E. Zvláštní vyjímky se neudělují. To samé jízda ve dvojce. Určitě je to v některých ohledech náročnější práce, tak je třeba hledat místa na přestávky dříve a zažil jsem případy, kdy se nějaké přetáhnutí povolených časů tolerovalo a toleruje, ale v zásadách přiměřenosti.
V praxi také nadměrové firmy samozřejmě raději přijmou někoho, kdo nemá mokrej řidičák a prokazatelně už má "něco odjeto". Je to ale individuální u každého zaměstnavatele. Doporučuji tedy dobře vybrat.

Pracovní doba, pokud myslíš v návaznosti na Nařízení 561, úplně stejné jako řidič C+E. Zvláštní vyjímky se neudělují. To samé jízda ve dvojce. Určitě je to v některých ohledech náročnější práce, tak je třeba hledat místa na přestávky dříve a zažil jsem případy, kdy se nějaké přetáhnutí povolených časů tolerovalo a toleruje, ale v zásadách přiměřenosti.
V praxi také nadměrové firmy samozřejmě raději přijmou někoho, kdo nemá mokrej řidičák a prokazatelně už má "něco odjeto". Je to ale individuální u každého zaměstnavatele. Doporučuji tedy dobře vybrat.
Bohužel, často mívám pocit, že nadrozměry spadly kamsi do škatulky běžných nákladních přeprav, které potkáváme. Trochu tomu nahrává i chování lidí okolo a tím teď nemyslím jen celej ten logistickej proces okolo.
Jinak je jistě snaha realizovat alespoň velké (a těžké
) akce v naplánovaném horizontu času, přes pevný harmonogram, noc, s asistenci policie a nedávat tak náhodě moc šancí.
Jinak znova opakuju, co se předpisů týče, žádná úprava neexistuje, mimo obecné roviny teorie - kde mají bejt šrafované desky umístěny, kam jaké světýlko svítit atd. Zkrátka technická vyhláška, či jak.
Ve zbytku se spoléhá na kvalitu velkých pánů za volantem, jak kdysi Globe říkal "skoro nadlidské bytosti"
Jinak je jistě snaha realizovat alespoň velké (a těžké

Jinak znova opakuju, co se předpisů týče, žádná úprava neexistuje, mimo obecné roviny teorie - kde mají bejt šrafované desky umístěny, kam jaké světýlko svítit atd. Zkrátka technická vyhláška, či jak.
Ve zbytku se spoléhá na kvalitu velkých pánů za volantem, jak kdysi Globe říkal "skoro nadlidské bytosti"
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti