Galerie, downloady, témata, ... jednotlivých uživatelů

Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10518
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Re: Jose Rabano

Příspěvek

Jose: ale já nikomu přece nic nenutím, pro mě za mě, kup si třeba V12, je mi to úplně jedno.

Fahrer: jak to myslíš s tím potenciálem V6?
BES - běs
pon pro 17, 2018 8:28 pm

Uživatelský avatar
fahrer
Příspěvky: 581
Registrován: ned čer 08, 2008 1:51 pm

Re: Jose Rabano

Příspěvek

Pavel Šebek: Myslim, ze ma vyšší potenciál k úpravám a vyšší spolehlivost nez R4. Samozrejme pri stejném výkonu. Očekávám, ze pri stejném objemu bude mit i vyšší výkon ne R4. Vic se mi libi V8, ale ta je proti V6 těžká.
pon pro 17, 2018 9:35 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10518
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Re: Jose Rabano

Příspěvek

To přece takhle nejde říct. A už vůbec je nesmysl, že V6 bude spolehlivější než R4, jsou motory dobrý a motory na hovno a zrovna u motoru co má dvě hlavy, čtyři vačky a složitější rozvody, sání i vejfuk není vůbec žádnej důvod k tomu aby byl spolehlivější. Jedinej benefit V6 je z mého pohledu opravdu ten zvuk, ale za cenu větší hmotnosti a složitosti. No a že by měl při stejném objemu vyšší výkon? Proč by měl mít? Víc věcí, větší ztráty, tření.. Jel jsi někdy třeba s Mazdou MX-3 1.8 V6 nebo v BMW 520i v šestiválci? No a úpravy, to mi přijde jako úplná kravina, nejlepší je koupit auto silný tak jak potřebuju.
BES - běs
pon pro 17, 2018 9:48 pm

Uživatelský avatar
fahrer
Příspěvky: 581
Registrován: ned čer 08, 2008 1:51 pm

Re: Jose Rabano

Příspěvek

Jj puvodne jsem to sem psal a pak vymazal jako nedůležité MX3 V6 jsem mel. A z toho objemu to byl v te dobe nejvýkonejsi motor. I kdyz souhlasím, ze takhle malej motor se šesti hrncema byl trosku úlet. V podstate stejny vykon mely dvoulitry. O tom, ze se zřejmě dobre ladí svědčí i jeho zástavba do GTR. Co me naopak překvapuje, ze se dava jako hlavní motorizace do US SUV. Tam bych cekal, a je na to i misto ,spis R6.
pon pro 17, 2018 10:02 pm

jose rabano
Příspěvky: 5145
Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am

Re: Jose Rabano

Příspěvek

Motory V6 jsou uplne unikum,to dela jen par automobilek.BMW to nedela vzdy ma R6 v rade,Delaji to treba MB,jak v nafte tak benzinu.Stare VW bylo V6.Letity opel s nejhorsim motorem na svete ,udajne,je taky V6.Doba je na pytel kazdy chce dvojlitr s vykonem petilitru,tak se tam daji dve tri ctyri :shock: turba aby to jelo(a do toho autostop :)
úte pro 18, 2018 5:43 pm

Uživatelský avatar
fahrer
Příspěvky: 581
Registrován: ned čer 08, 2008 1:51 pm

Re: Jose Rabano

Příspěvek

R6 měl ještě starý patrol. Mluvil jsem ale o US SUV,že se tam cpou jidině V6 a přitom mají místo na R6. Objem mají všichni v rozmězí 3,5 - 3,6 a výkon ladí počtem turb. :roll:
úte pro 18, 2018 6:49 pm

mmartinzjm
Příspěvky: 1336
Registrován: pát dub 18, 2008 5:58 pm
Bydliště: Hodoninsko

Re: Jose Rabano

Příspěvek

A je nejaky 6 valec na spici v spolehlivosti? Audi? Bmw? Mercedes? V benzinu... By me zajimalo.
úte pro 18, 2018 8:52 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10518
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Re: Jose Rabano

Příspěvek

Fahrer: to bych právě vůbec netvrdil s tou Mazdou, že to byl v té době nejvýkonnější motor. Toyota i Honda měla silnější čtyřválce 1.6, Renault nebo VW 1.8 16V podobnej výkon, samozřejmě ze čtyřválce při nižší hmotnosti a největší zklamání přišlo za jízdy, kdy Mazda 323 1.5 16V DOHC byla mnohem pružnější a korunu tomu nasadil VW Golf 2.0 8V s podprůměrným výkonem 85kW kterej té MX ujel jako víno.
BES - běs
úte pro 18, 2018 11:12 pm

jose rabano
Příspěvky: 5145
Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am

Re: Jose Rabano

Příspěvek

Volvo S40 1.generace(mel jsem ho doma ,od nova)melo u modelu T4 147kw(200 ps) z 2.0.V te dobe to taky nebylo malo
Obrázek.Na fotce ma S40 pvni generace,na al 17od Ronal
stř pro 19, 2018 2:18 pm

Uživatelský avatar
fahrer
Příspěvky: 581
Registrován: ned čer 08, 2008 1:51 pm

Re: Jose Rabano

Příspěvek

Pavel Šebek: Toyota ano, ta výkonově vždy vyčnívala nad průměrem. Honda super motory taky. Prostě japonci. Renault? Mimo williamsu mě nic nenapadá. A to jsem měl dvě fuega a 1x R19. Zajímavé spíš je,kam se celá debata ubírá. Pochválil jsem mu zálibu ve V8 a nakonec tady budeme porovnávat neporovnatelné. Hodně mi to připomíná diskuzi na jiném fóru, kdy člen chtěl doporučit auto pro zábavu. Všichni doporučovali MX-5 tak vehementně až se celá debata zvrhla v osočování a nadávání si. :-) To i přesto, že nijak nespecifikoval jakou zábavu preferuje a co si pod tím vůbec představuje.
stř pro 19, 2018 4:13 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10518
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Re: Jose Rabano

Příspěvek

fahrer: Mazda 1.8 V6 - 100kW, Renault 19 1.8 16V - 101 a 103kW, Peugeot 1.9 16V 116kW, Rover 1.8 16V - 107kW, Fiat 1.8 16V - 100kW, VW 1.8 16V 102kW

Takže složitej a línej motor Mazda K8 1.8 V6 24V určitě nebyl v té době nejvýkonnější.
BES - běs
stř pro 19, 2018 6:28 pm

jose rabano
Příspěvky: 5145
Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am

Re: Jose Rabano

Příspěvek

To ja taky nevim kam se to ubira ta diskuze.U me je to nad slunce jasne ze si nikdy mazdu mx.renault clio,hondu,nikdy nekoupim.Duvod je jednoduchy me to nic nerika ty auta.Nikde jsem nenapsal ze to jsou spatne auta ,ale nic pro me.Mimochochodem k te Honde,u nas jezdi otec se synem,oba maji nove hondy,otec suv oznaceni nevim,syn ma civic,mel jsem moznost se stim vest 120km a nicim me to nenachlo.Od kravalu od kol,tupemu motoru,srandovnimu radiu atd.A to je fungl nove auto jak to bude pusobit za deset let to nevim.Motory V8 jsou minulost,dinosauri co vymiraji,ale jak jsem taky retro tak me to fascinuje.Dodnes rad jezdim s 4,4 V8 od BMW i kdyz ten motor je zbytecne moc utlumeny,jak mu osolim porad mi naskakuje husi kuze jak to ma hezky vuk.A ze to zere 13litru?Chuj stim,nemenil bych.Ovsem absolutni orgasmus aspon pro me je jeep srt 6.1 V8,predchozi model,bez turba poctiva atmosfera 313kw myslim,tam bych siradio nikdy nepustil. :D
stř pro 19, 2018 7:27 pm

mmartinzjm
Příspěvky: 1336
Registrován: pát dub 18, 2008 5:58 pm
Bydliště: Hodoninsko

Re: Jose Rabano

Příspěvek

Hosi sypte ty 6 valcove motory. Ted sem dokoukal od Rasto Chvali dil o Maserati. Ta gt to je jinej level...
stř pro 19, 2018 11:28 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10518
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Re: Jose Rabano

Příspěvek

Hlavně ty spolehlivé :lol:

Audi A6 V6 2.4 30V


Obrázek

Stojí někomu za to, ten zvuk šestiválce a 100, 115 nebo 120kW oproti tichému, lehkému, pružnému a spolehlivému 1.8 20V Turbo se 110 nebo 132kW?
Naposledy upravil(a) Pavel Šebek dne čtv pro 20, 2018 6:45 pm, celkem upraveno 1 x.
BES - běs
čtv pro 20, 2018 6:28 pm

jose rabano
Příspěvky: 5145
Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am

Re: Jose Rabano

Příspěvek

Masarati vidim tak jednou za rok asi tak.Na zivo myslim.To tady jezdi lambo i ferrari,ale tech je fakt jak saafranu myslim masarati.
čtv pro 20, 2018 6:42 pm

Odpovědět

Zpět na „Uživatelská sekce“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů